Er du bobestyrer?

- så lad os samarbejde!

Mangler du en samarbejdspartner til rydning af dødsbo, skal du bare kontakte os.

Hos Doedsboer.dk tilbyder vi komplet afvikling af dødsbo til attraktive priser. Du får også en online virksomhedsprofil her på vores hjemmeside, så du kan få en større kundekreds.

Vi giver en vurdering af dødsboet

Er du som bobestyrer ansvarlig for at afvikle et dødsbo, og foreligger der ikke en skifteretsvurdering af boet, så tilbyder vi at udarbejde en skriftlig vurdering.

Her bliver alle ejendele i boet noteret ned, og så sender vi en skriftlig kopi til dig. Dette er en sikkerhed for omfanget af dødsboet.

Ønsker du billeddokumentation af inventaret, er dette naturligvis også muligt.

Vurderingen leveres direkte til dig, enten ved personlig aflevering, e-mail eller via post.

Vi går i gang med rydningen

Når vi er blevet enige om en pris, og aftalen er faldet på plads, afhenter vi enten nøglerne til dødsboet på advokatkontoret, eller du sender dem til vores adresse. Derudover aftaler vi, hvor og hvornår vi skal aflevere nøglerne igen.

Når alt det praktiske er på plads, går vi i gang med at rydde dødsboet. Det tager typisk mellem 1-2 dage afhængigt af boets størrelse.

Ønsker du, at vi rydder boet fra dag til dag, skal dette aftales, inden vi påbegynder rydningen.

Afregning direkte på klientkonto

Når boet er ryddet, giver vi dig besked om, at opgaven er udført, og fakturaen kan enten sendes til vores postadresse eller e-mail.

Afregningen indsættes direkte på din klientkonto inden for to dage.

Er der tale om en rydningsopgave, hvor vi skal have betaling for at udføre opgaven, fremsender vi en faktura til dig på det aftalte beløb.

Vi har et samarbejde med flyttefirmaer

Vi samarbejder med en række anerkendte flyttefirmaer, som har mange års erfaring og er forsikrede.

Er der pårørende til boet, der ønsker at få opbevareret eller transporteret værdier fra boet, tilbyder vi derfor også dette til ganske fordelagtige priser.

Værdigenstandene vil blive pakket forsvarligt ned og sendt til den ønskede adresse.

Ønskes der opbevaring af værdienerne, bringes de til en sikret lokation efter den pårørendes ønske, som efterfølgende vil modtage nøglen, så vedkommende selv kan hente det, eller vi kan levere det.

Ønsker du at samarbejde med os, eller har du brug for en gratis vurdering af et dødsbo, er du altid meget velkommen til at kontakte os. Du kan enten ringe på telefon 53 63 09 00, eller skrive til vores e-mail  kontakt@billigsteflytning.dk benytte nedenstående formular.​

Gratis vurdering af dødsbo

Udfyld formularen, så ringer vi dig op og
​tager en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.

 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt